اتوکد یک برنامه CAD پیشرو است که هر روز صدها صنعت از آن استفاده می کنند. اگر قبلاً آن را امتحان کرده اید، می دانید که اگر ندانید چه کاری انجام می دهید، نرم افزار می تواند بسیار پیشرفته به نظر برسد. ابزارها و دستورات اولیه اتوکد بسیار زیادی وجود دارد که می توانید با آنها کنار بیایید، بدون در نظر گرفتن رابط واقعی.

 

برای کمک به شما در شروع سفر اتوکد، معمار گلد  یک راهنمای کامل برای مبتدیان تهیه کرده است که اطلاعاتی در مورد اصول اولیه، نکات و ترفندهای اتوکد ارائه می دهد. در این آموزش، با رابط کاربری اتوکد، نحوه ایجاد یک فایل جدید و راه اندازی فضای کاری، قابلیت های دقیق، هندسه اولیه، ابزارهای اصلاح و حتی مدل سازی سه بعدی آشنا خواهید شد. ما همچنین راهنماهایی برای اصطلاحات اولیه و برخی از منابع برتر برای استفاده از آنها قرار داده ایم.

توصیه می کنیم حتما آموزش اتوکد زیر را ببینید:

پکیج آموزش اتوکد

 

خلاصه ای از اتوکد

AutoCAD توسط Autodesk در سال 1982 به عنوان محصول شاخص آنها منتشر شد. این 31 نسخه در طول 34 سال از زمان شروع خود دیده است - و حتی یک ذره از سرعت آن کاسته نشده است. در واقع، بدون شک یکی از محبوب ترین محصولات Autodesk باقی مانده است. برای اطلاعات بیشتر، خلاصه ما را در مورد تاریخچه نرم افزار بررسی کنید.

 

اتوکد برای ایجاد نقشه های دو بعدی و سه بعدی استفاده می شود. این به طراحان این توانایی را می دهد که طرح های خود را مفهوم سازی کنند، آنها را به عنوان نقشه تولید کنند و شبیه سازی را انجام دهند. خیلی ساده، امکانات با اتوکد عملا بی پایان است. هزاران کاربر فعال اتوکد در سرتاسر جهان، در انواع رشته ها – معماری، مهندسی، انیمیشن و غیره وجود دارد. بنابراین جای تعجب نیست که بسیاری از افراد روزانه به دنبال متخصص شدن در اتوکد هستند. به هر حال، کسب مهارت در اتوکد می تواند به افراد امکان دسترسی به طیف گسترده ای از مشاغل را بدهد.