دانلود پروژه های مالی رشته حسابداری ،موضوعات پروژه ها و پایان نامه های حسابداری

۷ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

دانلود رایگان گزارش حسابرسی اظهارنظر مردود + pdf

: به نظر این موسسه ، به دلیل اساسی بودن آثار مورد مندرج در بند ، ۴صورتهای مـالی یـاد شـده در بـالا ، وضـعیت مـالی شـرکت…………. (سهامی خاص) در تاریخ ۲۹اسفندماه ۱۳۹۶و عملکرد مالی و جریانهای نقدی آن را برای سال مالی منتهی به تاریخ مزبـور ،طبق استانداردهای حسابداری ، به نحو مطلوب نشان نمی دهد .

 

ادامه مطلب و دانلود رایگان...

۱۰ فروردين ۹۶ ، ۱۵:۲۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سعید

دانلود رایگان نمونه گزارش حسابرسی اظهارنظر مشروط + pdf

- به نظر این موسسه ، به استثنای آثار موارد مندرج در بند ۴و همچنین به استثنای آثار احتمالی مـورد منـدرج در بنـد ، ۵صـورتهای مالی یاد شده در بالا ، وضعیت مالی شرکت ………….. (سهامی خاص) در تاریخ ۲۹اسفندماه ۱۳۹۰و عملکرد مالی و جریانهای نقدی آن را برای سال مالی منتهی به تاریخ مزبور، از تمام جنبه های بااهمیت، طبق استانداردهای حسابداری، بنحو مطلوب نشان می دهد.

 

ادامه مطلب و دانلود رایگان...

۱۰ فروردين ۹۶ ، ۱۵:۲۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سعید

دانلود رایگان نمونه گزارش حسابرسی عدم اظهارنظر + pdf

درخواست های از طرف کاربران عزیزمان در دانشگاه های مختلف کشور در خصوص قرار دادن نمونه گزارش های حسابرسی در سایت داشتیم . به همین دلیل آی آر حسابداران نمونه های از تمامی اظهار نظرات حسابرسی برای شما قرار داده در ادامه مطلب میتوانید نمونه گزارش حسابرسی عدم اظهارنظر را دانلود کنید .و لینک مشاهده صفحات سایر نمونه گزارش های حسابرسی را برای شما قرار دادیم که میتوانید کلیک کنید و به صحفه دانلود هر کدوم منتقل بشید .

 

ادامه مطلب و دانلود رایگان...

۱۰ فروردين ۹۶ ، ۱۵:۲۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سعید

دانلود جزوه حسابداری صنعتی ۱ جمشید اسکندری

کتاب های جمشید اسکندری از پرطرفدار ترین دسته کتب دانشگاهی رشته حسابداری می باشد که در اکثر دانشگاه های دولتی و آزاد و غیر انتفاعی و … تدریس میشن ،در این پست از سایت دانشجویان رشته حسابداری ایران به دخواست کاربران سایت یک جزوه کامل از کتاب حسابداری صنعتی ۱ جمشید اسکندری برای شما قرار دادیم این جزوه به صورت خلاصه و همراه با نکات هر فصل می باشد برای مشاهده و دانلود توضیحات بیشتر در خصوص کتاب حسابداری صنعتی ۱ جمشید اسکندری در ادامه مطلب با ما همراه باشید .

 

ادامه مطلب و مشاهده کل مطلب(کلیک کنید)

۰۷ فروردين ۹۶ ، ۰۹:۱۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سعید

کتاب اصول حسابداری ۳ پیام نور

در این پست از سایت دانشجویان حسابداری ایران برای شما جزوه کتاب اصول حسابداری ۳ پیام نور را قرار دادیم . تهیه کننده این جزوه کتاب اصول حسابداری ۳ پیام نور جناب آقای استاد رسول زارع مهرجردی مدرس دانشگاه پیام نور شهرستان میبد است ، تهیه کننده این جزوه عنوان راهنمای اصول حسابداری ۳  را برای آن انتخاب کرده چون به صورت کامل تمام فصل های درس رو قرار داده و برای هر درس مسائل زیادی حل کرده برای مشاهده توضیحات و لینک دانلود ادامه مطلب رو ببینید .

 

ادامه مطلب و مشاهده کل مطلب(کلیک کنید)

۰۵ فروردين ۹۶ ، ۲۰:۰۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سعید

دانلود کتاب پول و ارز و بانکداری دکتر جمشید پژویان

در این پست از سایت دانشجویان حسابداری کتاب خلاصه ای از مهم ترین نکته های کتاب پول و ارز و بانکداری دکتر جمشید پژویان را برای شما قرار دادیم . این کتاب شامل ۱۱ فصل می باشد که توسط استاد علی رضازاده تهیه شده ،کتاب پول و ارز و بانکداری دکتر جمشید پژویان یکی از بهترین منابع برای این درس می باشد که در دانشگاه های مختلف کشور تدریس می شود . برای مشاهده توضیحات بیشتر و لینک دانلود  ادامه مطلب را ببینید .

 

ادامه مطلب و مشاهده کل مطلب(کلیک کنید)

۰۵ فروردين ۹۶ ، ۲۰:۰۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سعید

دانلود کتاب سیستم های اطلاعاتی حسابداری

سیستم حسابداری
سیستم حسابداری ، عبارتست از مجموعه ای از اجزا به هم پیوسته در داخل یک موسسه که آثار مالی رویدادهای آن موسسه را به گزارشها و صورتهای مالی تبدیل میکند. سیستم حسابداری مانند هر سیستم دیگری از اجزا به هم پیوسته تشکیل شده ، جهت نیل به یک یا چند هدف به فعالیت خود ادامه می دهد ، مبدل است یعنی رویدادهای مالی را به صورتها وگزارشهای مالی قابل استفاده برای گروههای مختلف استفاده کننده از اطلاعات مالی تبدیل می کند و با تهیه تراز آزمایشی ، اطلاعات بازخور جهت کنترل سیستم حسابداری ارائه می نماید .یک سیستم حسابداری ، به عنوان یک سیستم جزء از سیستم کل موسسه بوده و تمام سیستمها تحت تاثیر متقابل عوامل محیطی از قبیل عوامل اقتصادی ، اجتماعی و … قرار دارد . درمورد تاثیر عوامل محیطی بر سیستم حسابداری می توان از مطرح شدن حسابداری تورمی بعد از  ۲۲۰۷به این سو و یا از تغییرات در قوانین مالیاتی ، تجاری و بانکی و تاثیر آن در داده ها و پردازش آنها و تهیه صورتها و گزارشهای مالی بر اساس این تغییرات یاد کرد . سیستم حسابداری نیزمانندهرسیستم دیگری از سه بخش اصلی ورودی ( in put )پردازش (processing)و خروجی (out put)تشکیل شده است

 

ادامه مطلب و مشاهده کل مطلب(کلیک کنید)

۰۵ فروردين ۹۶ ، ۲۰:۰۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سعید