دانلود پروژه های مالی رشته حسابداری ،موضوعات پروژه ها و پایان نامه های حسابداری

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

دانلود رایگان سوالات کنکور کاردانی فنی رشته حسابداری سال 99

دفترچه این آزمون شامل سوالات کنکور فنی حسابداری می باشد که شامل 160 سوال می باشد که سوالات مربوط به درس های عمومی و پایه و دروس تخصصی می باشد. کیفت دفترچه سوالات در بالا ترین سطح ممکن خواهد بود و در صورت امکان در آینده پاسخنامه های تستی و تشریحی کنکور کاردانی فنی و حرفه ای و و کاردانش هم ضمیمه این سوالات خواهد شد . اطلاع رسانی های مربوط به این کنکور را میتوانید از طریق کانال تلگرام سایت آی آر حسابداران دنبال کنید.برای مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود رایگان دفترچه سوالات کنکور حسابداری روی لینک زیر کلیک کنید

 

دانلود رایگان سوالات کنکور کاردانی فنی و کاردانش حسابداری 99 - کلیک کنید

۱۴ شهریور ۹۹ ، ۱۵:۴۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سعید

تاریخ و ساعت اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی و کاردانش سال 99

با آرزوی موفقیت برای تمامی کاربران و داوطلبین کنکور کاردانی فنی و حرفه ای و کاردانش امسال ، در این پست از سایت تخصصی دانشجویی قصد داریم آخرین اخبار و اطلاعیه های مربوط به کنکور سال 99 را برای این دسته از عزیزان قرار بدیم. تا به الان داوطلبین در کنکور ثبت نام کرده و آزمون هم برگزار شده و در مرحله آخر که اعلام نتایج هست باید ببینیم عملکرد داوطلبین به چه صورت بوده ، برای اطلاع از تاریخ دقیق اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی و کاردانش 99 در ادامه مطلب با آی آر حسابداران همراه باشید.

 

ادامه مطلب و زمانبندی اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی و کاردانش 99 - کلیک کنید

۱۴ شهریور ۹۹ ، ۱۵:۴۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سعید

تاریخ و ساعت اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی سال 99

براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1399 (برای آن دسته از رشته های امتحانی که پذیرش آنها با آزمون است) در روز جمعه مورخ 99/06/14 برگزار خواهد شد. داوطلبان لازم است از روز سه‌شنبه مورخ 99/06/11 لغایت روز پنجشنبه مورخ 99/06/13 با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان نسبت به تهیه پرینت کارت و راهنمای شرکت در آزمون اقدام نمایند. محل آزمون داوطلبان براساس استان و شهرستان محل اقامت مندرج در بند 32 تقاضانامه تعیین می‌گردد.

نتایج در هفته آخر شهریور یا هفته اول مهر ماه از طریق سایت سازمان سنجش اعلام میشود. برای اطلاع از زمان دقیق در کانال تلگرام آی آر حسابداران عضو شوید.

 

ادامه مطلب و زمانبندی اعلام نتایج کنکور کارشناسی سال 99 - کلیک کنید

۱۴ شهریور ۹۹ ، ۱۵:۴۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سعید

دانلود رایگان سوالات کنکور کاردانی به کارشناسی رشته حسابداری سال 99

سایت تخصصی دانشجویان حسابداری ایران در پست های گذشته مطالب زیادی برای داوطلبین کنکور کاردانی به کارشناسی حسابداری سال 99 و سال 1400 قرار داده است که برخی از این پست ها شامل : سوالات کنکور کارشناسی حسابداری سال 98 و سوالات سال های قبل به همراه پاسخنامه می باشد و در یک پست هم به سوالات متداول قبولی های کنکور کاردانی به کارشناسی جواب دادیم که موارد بسیار زیادی که این دسته از داوطلبان نیاز داشتند را پاسخ دادیم که در صورت نیاز میتوانید از آن پست هم استفاده کنید.برای مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود رایگان سوالات و مشاهده توضیحات بیشتر در ادامه با آی آر حسابداران همراه باشید.

 

ادامه مطلب و دانلود رایگان دفترچه سوالات کارشناسی حسابداری 99 - کلیک کنید

۱۴ شهریور ۹۹ ، ۱۵:۴۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سعید