دانلود پروژه های مالی رشته حسابداری ،موضوعات پروژه ها و پایان نامه های حسابداری

۶ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

ترجمه فارسی کتاب professional english in use finance

 در فایل های ترجمه سعی شده فایل های ترجمه هر درس به صورت دروس ارایه شده در کتاب باشد و هر درس را در یک صفحه ترجمه کنیم . این ترجمه ها توسط سید عارف نبی زاده تهیه و تنظیم و گردآوری شده است . جزئیات مربوط به هر درس و فهرست دروس ترجمه شده را در لیست زیر میتوانید به صورت کامل مشاهده کنید .برای مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود فایل روی لینک زیر کلیک کنید.


ادامه و دانلود ترجمه فارسی کتاب professional english in use finance

۱۹ آبان ۹۷ ، ۱۲:۰۸ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سعید

پروژه مالی تجزیه و تحلیل صورت های مالی یک شرکت سهامی عام

تجزیه و تحلیل مالی ابزاری برای شناخت و ارزیابی عملکرد وضعیت مالی گذشته , جاری و پیش بینی وضعیت اینده شرکت است .نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل مالی , مورد استفاده گروههای ذینفع متفاوتی مانند اعتباردهندگان ،سرمایه گذاران و مدیران قرارمی گیرد . تجزیه وتحلیل صورت های مالی شرکت فولاد خوزستان شامل تجزیه و تحلیل عمودی ، افقی و محاسبه نسبت ها است. قابل ذکر است اطلاعات مالی۵ ساله این شرکت از سال ۸۴ تا ۸۸ از ارقام تجدید نظر شده صورت های مالی است به استثنای سال ۸۸ که ارقام تجدیدنظر شده استفاده نشده است …


ادامه مطلب و دانلود پروژه مالی تجزیه و تحلیل صورت ها
۱۲ آبان ۹۷ ، ۰۳:۴۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سعید

دانلود پروژه مالی رویه های حسابداری یک شرکت

این فایل شامل ساعت ها تلاش و تایپ می باشد که شامل انجام تمامی مراحل حسابداری (صفر تا صد عملیات حسابداری) یک شرکت فرضی می باشد که این شرکت در زمینه های مرتبط با ارایه خدمات حسابداری فعالیت میکند . بخش رویداد های حسابداری که شامل ۱۵۰ رویداد می باشند در یک فایل ورد تنظیم شده است که میتوانید قبل از خرید فایل بخشی از آن را در سایت مشاهده و بررسی کنید و سایر بخش های پروژه در فایل اکسل تهیه و تنظیم شده اند . و فایل پاورپوینت شامل مروری سریع بر بخش های اصلی و توضیحاتی کوتاه در خصوص پروژه است . و در صورت نیاز می توانید تمامی بخش های این پروژه حسابداری را بررسی و ویرایش کنید . برای مشاهده تصاویر نمونه از بخش های مختلف پروژه در ادامه مطلب با ما همراه باشید .


دانلود پروژه مالی رویه های حسابداری یک شرکت - کلیک کنید

۱۲ آبان ۹۷ ، ۰۳:۴۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سعید

دانلود پروژه مالی رویه های حسابداری یک شرکت خدماتی

پروژه مالی صفر تا صد عملیات حسابداری یک شرکت خدماتی شامل تمامی اطلاعاتی می باشند که یک شرکت از ابتدای شروع تا پایان سال مالی دارد . از زمان سرمایه گذاری اولیه تا بستن حساب های دائمی در پایان سال و افتتاح حساب ها در سال جدید . در ادامه مطلب در آی آر حسابداران سعی داریم تصاویر و توضیحات بخش های مختلف این پروژه مالی را با هم بررسی کنیم تا با اطمینان بیشتر بتوانید پروژه مورد نظر خود را تهیه کنید .


دانلود پروژه مالی رویه های حسابداری یک شرکت خدماتی - کلیک کنید
۱۲ آبان ۹۷ ، ۰۳:۴۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سعید

دانلود پروژه مالی رویه های حسابداری شرکت بازرگانی

حسابداری اولیه که زاده این تحول و پاسخگوی این نیاز بوده از روشهای ساده ای برای ثبت پاره ای از معاملات اشخاص و ثبت و ظبط خرجها ، مالیاتها و برخی از مخارج حکومتها و نگاهداری حساب موجودی خزائن حکومتی تشکیل می شد . ایجاد امپراطورهای باستانی موجب شد که داد و ستد در قلمرو گسترده امپراطوری های مختلف رونق یابد ، سکه به عنوان مقیاس اندازه گیری ارزش و وسیله مبادله ، ضرب شود ، درآمدها و مخارج حکومتها افزایش یابد و شماری از طرح های عظیم ساختمانی اجراء گردد . این تحولات ، دامنه حسابداری را به فعالیت های مختلف گسترش داد . پیشرفت چشمگیری در طول قرون بعدی در حسابداری روی داد به کاربرد سیستم دهدهی اعداد مربوط می شود . مفهوم صفر ، شیوه نگارش نشانه ای اعداد و شمارش دهدهی در هند و باستان ابداع شد و در امپراطوری وسیع اسلامی توسط دانشمندان ایرانی تکامل یافت . ابوجعفر موسی خوارزمی ریاضیدان بزرگ ایرانی در رساله مشهور جبر و مقابله این سیستم را تشریح و استفاده ار آن را رایج کرد ….


دانلود پروژه مالی رویه های حسابداری شرکت بازرگانی - کلیک کنید
۱۲ آبان ۹۷ ، ۰۳:۴۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سعید

پروژه مالی حقوق و دستمزد بیمارستان

هزینه حقوق و دستمزد نشان دهنده سهم نیروی کار در تولید محصولات وارائه خدمات بوده و یکی از مهمترین هزینه های عملیاتی اغلب موسسات است . وظایف حسابداران در مورد هزینه حقوق و دستمزد در عین سادگی بسیار با اهمیت است. محاسبه وپرداخت درست و مدارک مناسب سیستم حقوق و دستمزد از عوامل اساسی در  برقراریرابطه مطلوب بین کارکنان،مدیریت و مقامات قانونی است.سیستم حقوق و دستمزد مجموعه ای از اجزاء به هم پیوسته در داخل یک موسسه است که داده های مربوط به سهم نیروی کار شامل نام کارکنان،شماره تامین اجتماعی،ساعات کارکرد،نرخ دستمزد ساعتی،اضافه کاری،کسورو … می باشد.کنترل داخلی مناسب برای سیستم حقوق و دستمزد شامل دقیق وظایف بین دوایر مختلف که مسولیت ها و وظایفی در سیستم حقوق و دستمزد به عهده دارند،می باشد.دوایر کارگزینی ،ثبت اوقات کار،مناسب تفکیک دقیق وظایف این دوایر و عدم تداخل این وظایف،با یکدیگر است


دانلود پروژه مالی بررسی سیستم حقوق و دستمزد بیمارستان- کلیک کنید
۱۲ آبان ۹۷ ، ۰۳:۴۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سعید