دانلود پروژه مالی بازاریابی و مدیریت فروش
تعداد صفحات | ۴۴ صفحه |
فرمت های پروژه | DOCX |
دسته بندی پروژه | پروژه های مالی |
نویسنده | سید عارف نبی زاده |
اینبار در بخش پروژه های مالی رشته حسابداری یک پروژه مالی خاص برای شما داریم . خودم این پروژه را به صورت کامل اماده کردم و برای دوره کاردانی ارایه داده بودم و متناسب با دوره کارشناسی هم هستش .پروژه مالی کاملی هستش و شما تنها کاری رو که باید انجام بدید اینه که نام و نام خانوادگی خودتون را جایگزین اطلاعات من بکنید و فهرست رو تنظیم بکنید .موضوع این پروژه مالی حسابداری بازاریابی و مدیریت فروش هستش و از جهات مختلفی هم برسی شده و امیدوارم اون چیزی باشه که میخواین . برای دانلود و جزئیات بیشتر به ادامه مطلب بروید .
چکیده پروژه مالی بازاریابی و مدیریت فروش
هدف از ارائه این مقاله اشنایی اولیه علاقه مندان بازاریابی وفروش به اصول وروش های بازاریابی می باشد.در این مقاله ابتدا در باره تاریخچه بازاریابی در ایران وجهان اورده شده است . وهمچنین مطالبی در خصوص اهداف واصول بازار یابی و فروش اورده ایم. و به نکات قوت و اشتباهات رایج بازاریابی در ایران وبه مدیریت بازار اشاره شده است.
بازار یابی در کل به معنی پیدا کردن بازار برای یک محصول که به مرحله تولید یا هنوز به مرحله تولید نرسید ه باشد می گویند .در کشور های بزرگ جهان قبل از این که یک کالا به مرحله تولید برسد تولید کنند ها تعدادی مدیر فروش وبازار یاب را استخدام می کنند تا کالا ومحصول تولید شده را به فروش برسانند. و خوشبختانه در ایران اسلامی ما هم همچنین روندی پیش رو گرفته شده ولی متاسفانه هنوز متخصصان زیادی در این رشته نداریم .البته رشته بازاریابی طی چند سال اخیر در ایران طرفداران زیادی پیدا کرده وتعدادی زیادی از دانشجویان فعال ما در گوشه گوشه کشور عزیزمان شروع به درس خواندن در این رشته شده اند وطی چند سال اخیر از لحاظ بازاریابان حرفه ای در کشورمان مشکلی نخواهیم داشت…
این صحفه رو ببینید : متن های زیبا و جملات مناسب برای تقدیر و تشکر در پایان نامه
مقدمه پروژه مالی بازاریابی و مدیریت فروش
پیروزی دردنیای رقابت امروزی نیازمند استراتژی مناسب بازاریابی است اما درشرایط پیچیده حاکم بر بازارورود فناوری جدید اطلاعاتی تغییر مداوم در شرایط رقابتی و….
در بازار باعث شده است نتوان به راحتی در خصوص نوع استراتژی بازاریابی تصمیم گیری نمود .عوامل بسیار متعددی بر انتخاب استراتژی بازاریابی متاثر می گذارد که از جلمه می توان به رقبا و مشتریان و…
اشاره کرد که در این میان رفتار مصرف کنندگان یکی از عوامل کلیدی است که می توان نقش موثری در انتخاب استراتژی بازاریابی ایفا نمایید .تعریف ارتباط بین الگوی رفتار مصرف کنندگان و استراتژی بازاریابی می توانند به مدیران بازاریابی کمک نمایند تا بهتر بتوانند در خصوص انتخاب نوع استراتژیبازاریابی در بازارها تصمیم گیری کنند…
در بخش های مختلف این پروژه سعی کردیم اصطلاحات بازار یابی وانواع بازاریابی وروش های مفید بازاریابی الکترونیکی وشبکه ای را به صورت کامل توضیح وتعریف کنیم.
واژه بازاریابى نباید به معنى قدیمى آن، یعنى صرفاً فروختن، معنى و تعبیر گردد. معناى جدید این واژه همانا تأمین نیازهاى مشترى است. شرکتهاى امروزى با رقابت شدید و فزایندهاى روبهرو هستند و پاداش از آن شرکتى خواهد بود که بتواند به بهترین نحو ممکن، خواستهاى مشترى را درک و بالاترین منفعت را براى مشتریان هدف خود تأمین کند. در محدوده بازار، این مهارتهاى بازاریابى است که شرکتهاى حرفهاى را از شرکتهاى غیرحرفهاى تفکیک مىکند.
اهمیت وضرورت تحقیق پروژه مالی بازاریابی و مدیریت فروش
- پیچیدهتر شدن داد و ستدهای تجاری و رقابت فشردهتر چه در سطح ملی، بینالمللی و جهانی نسبت به دهههای قبل.
- داشتن اطلاعات کافی از عوامل تأثیرگذار در بازار، عواملی که اگر راجع به آنها اطلاعات کافی و به روز نداشته باشیم، به دشواری میتوانیم در بازار باقی بمانیم.
- نخستین گام در راه شناخت صحیح بازار هدف تعیین مخاطبان محصول و در نتیجه زیربنای مدیریت سازمانهایی که برنامه کار خود را با توجه به نیازها و خواستههای مشتریان تنظیم میکنند.
- تعیین سیاستهای بازاریابی و استفاده از عوامل قابل کنترل و خارج از کنترل بازار به بهترین وجه……….
تاریخچه بازاریابی ومدیریت فروش
آن چه که امروز به عنوان تبلیغات نو و جدید می شناسیم، ریشه در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم در کشور ایالات متحده دارد. اما به طور کلی برای تبلیغات اعم از سیاسی یا تجاری می توان سه دوره تاریخی قبل از انقلاب گوتنبرگ و اختراع و تکمیل ماشین چاپ در سال ۱۴۵۰ را در نظر گرفت.
در زمان های گذشته افتخار و غروری که استادکاران داشتند، منجر به استفاده تبلیغاتی از آن به شکل علامت یا علامت های مشخص، شده است. به طور مثال آنان برای موضوعاتی مانند کاسه، کوزه سفالی و…. علامت خود را حک می کردند. بدین ترتیب شهرت آنان دست به دست و زبان به زبان می گشت و خریداران هنگام خرید به علایم تجاری توجه می کردند.
این صحفه رو ببینید : مشاهده همه پروژه های مالی موجود در سایت
وفادراری مشتری نتیجه استراتژی بهتر است نه خدمات بهتر
خدمات به مشتری همیشه مهم
بوده است. همچنین خیلی هم متداول. امروزه خدمات عالی به مشتری تنها ورود
شما به بازی را تضمین می کند. سوال بزرگ این است که اگر وارد زمین شوید چه
خواهید کرد؟
فروشندگانی که در ایجاد شرایط خاص برای تجربه مشتریان سرمایه گذاری می کنند
و ارتباطشان را با مشتریان به طور استراتژیک شکل می دهند و بین سازمان ها
روابط چند گانه به وجود بی آورند بیشترین شانس در داشتن مشتریان وفادار
خواهند داشت. علاوه بر اینها راحت تر است تا محصولتان را در آینده متمایز
کنید تا حال.